2012-ben alapítottuk a cégcsoportot az agrotrend.hu portál megvásárlásával. Olyan hírportált szerkesztünk, mely napi frissességgel osztja meg az agrárvilágban érdeklődésre számottartó híreket, információkat. Az oldalt Balogh Ádám és csapata készítette, akik kiváló olvasottságú, jól kezelhető oldalt hoztak létre 2007-től kezdve. Mi, a jelenlegi tulajdonosok (Hamvas Atanáz és Mátrai Zoltán) elkötelezett hívei vagyunk a fejlődőképes és innovatív mezőgazdaságnak, a gazdatársadalom értékei felkutatásának, a gazdálkodás szépségei bemutatásának

 

Hazánk határon inneni és túli gazdászainak, gazdálkodóinak valós, korrekt, hiteles és mértékadó információforrása kívánunk lenni, a cégcsoport megalakulása óta.Valós, mert valódi és nem bulvár, vagy álhíreket terjesztünk. Korrekt és hiteles, mert nem egy rendszer, nem a hazai mezőgazdaság működésével szemben, hanem annak épülésére, a hazai gazdálkodók érdekében tevékenykedünk és mértékadó, mert véleményünkkel másokat kizárólag jó irányba befolyásolunk.

 

MŰKÖDÉSÜNKET ALAPVETŐEN 3 PILLÉRRE ALAPOZZUK: ONLINE, PRINT ÉS RENDEZVÉNYEK

Online fórumaink az agrotrend.hu, a tulipgardencafe.hu, valamint az agrarallasok.hu és az agropiac.hu portáljaink, illetőleg minden projektünknek is található természetesen tematikus weboldala. Printben a PROFI Magazin termékünkkel jelentünk meg a piacon 2017-ben, ami nem csak nevében, hanem tartalmában is professzionális szaklap. Rendezvényeink pedig jellemzően az agrárvilág szereplőit, gazdaságait, szépségeit igyekeznek kiemelni. A társadalmi szerepvállalást díjazza Az Év Agrárembere kitüntető díjunk, Magyarország Legszebb Birtoka díjunk a legszebb birtokot keresi hazánkban,

az Agrofotó versenyünk a legszebb pillanatokat keresi és díjazza, Agrármarketing-díjunk pedig a jó marketing és kommunikációs aktivitást díjazza. Feltett szándékunk, hogy megváltoztatjuk a gazdákról kialakult rossz társadalmi képet és a szépségek, a professzionális gazdálkodás és a kiváló gazdák bemutatásával emeljük a hazai mezőgazdaság megítélését! Megvalósítottuk és folytatjuk a Magyar Gazdák Bálja nagyszabású eseményt is, ahol az agrárvilág színe-java képviselteti magát és egy jó vacsora mellet bálozhat hazánk építészeti alkotásai közül az egyik méltó helyen.

 

ONLINE TERMÉKEINK

AGROTREND.HU

Az agrárhírportálunk az általános gyakorlattól eltérően nem elsősorban technikai, technológiai oldalról közelíti meg az agráriumot. Sokkal inkább annak gazdasági, piaci hátterét igyekszünk bemutatni, színesítve az ágazatot kiszolgáló iparágak, valamint szolgáltató szektorok legfontosabb és legfrissebb híreivel, információival.

Emiatt olvasóink nap mint nap visszatérnek tájékozódni az oldalra. Az AGROTREND.HU oldalon szívesen fogadunk és jelentetünk meg általános tematikájú, szakértői cikkeket, illetve saját termékről, szolgáltatásról szóló reklámtartalmú interjúk, cikkek elhelyezésére is biztosítunk lehetőséget.
Az AGRARALLASOK.HU az AGROTREND csoporttematikus állásportálja. Az általános állásportálok mellett azt gondoljuk, szükség van tematikus oldalakra is Mi pontosan ismerjük ennek a területnek a sajátosságait, kizárólag mezőgazdaság területén
elhelyezkedni kívánó álláskeresők regisztrálnak
nálunk, ők követik figyelemmel az oldalunkat.
TULIPGARDENCAFE.HU
SZerkesztőségünkben megtalálható az agrárvilágban dolgozó
és a nagyvárosi fogyasztó is, így képesek vagyunk hitelesen, szakmaian, mégis közvetlen módon, a fogyasztó nyelvén informálni. Célcsoportjaink azok a 25-50 éves, illetve az 50
pluszos életkorú, gyermekkel vagy gyermek nélkül,
illetve unokás felnőttek, akik
érdeklődnek a vidéki turizmus iránt
érdeklődnek a rövid ellátási láncban, a termelőktől beszerezhető élelmiszerek iránt.
belvárosban vagy kertvárosban laknak.
van egy kis kertjük, ahol tudnak kertészkedni,
virágokat, fűszernövényeket, stb. ültetni
anyagilag megengedhetik maguknak a hétvégi
kirándulásokat, egészséges élelmiszereket